PDA

Zobacz pełną wersję : Jaki zestaw antenowy wybrać??

QsT
2006-11-28, 21:27
Jako ze jestem zielony w tym temacie mam takie pytanie
Aktualnie posiadam antene [chyba 80] ustawiona na HB i podłączona do kompa do karty DVB...
druga antena to pozostałość po cyfrze [chyba 60] do której aktualnie mam podłączonego nbox'a...
chce wymienić [jak będzie już taka możliwość] nboxa na nboxa recordera oraz wziąć do niego antene multiroom [która z tego co wiem ma 4 wyjścia z konwertera]...
teraz tak:
wywalam antene z cyfry, wstawiam multiroom od N ustawiam ją na HB... z konwertera 2 kabelki do nboxa recordera.... 1 kabelek do kompa do karty DVB i jedno wyjscie zostanie "zarezerwowane" na poczet przyszłej opcji multiroom :) do zwykłego nboxa
antene [tą chyba 80] do której wcześniej była podłączona karta DVB z kompa ustawiam na astre. Ponieważ chciałbym na nbox recorderze odbierać kanały z astry...
i teraz pytanie ponieważ jak mówiłem jestem zielony...
nbox recorder ma 2 wejścia antenowe... a teraz zbiegły mi sie do niego 3 kabelki [2 z HB i 1 z astry] jak to podłączyć? :)

A może ktoś podsunie mi jakiś inny pomysł z ustawieniem anten itp..? :)

Pozdrawiam

celadon
2006-11-28, 21:32
www.google.pl.....i opcja szukaj "Diseq"

QsT
2006-12-02, 23:37
ok wiec kolejne pytanie :)
który przełącznik [2/1] polecacie? jest jakaś "różnica"?
Może być np taki: http://www.allegro.pl/item144709023_dobry_automatyczny_przelacznik_diseq _2_1_polecam.html

Pozdrawiam

diana
2006-12-03, 09:23
Polecam przełącznik firmy Mezo SW 21 DSq Plus bardzo dobrze pracuje z wszystkimi konwerterami .

potargany
2006-12-03, 22:05
tu juz ktos durszlaka sprzedaje

http://allegro.pl/item145884423_antena_satelitarna_czasza_64_57_cm.h tml

Pablo
2006-12-04, 00:33
Witam:

Mam pytanko. Który zestaw antenowy wybrać do n-rec,
tak żeby byl doby i tani. Najlepiej Proszę podać oriętacyjne ceny.
__________________________________________________ ______
wiem że najlepsza jest jakaś 90 i konwerter typu twin